مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:312022-12-16سياسي

امام جمعه موقت بوشهر: در اجرای خط ریلی بوشهر- شیراز تسریع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اهداف فتنه اخیر تحقق اهداف استکبار جهانی و معاندان نظام اسلامی است اظهار داشت: یکی از مهمترین اغتشاشات و آشوب های اخیر این است که مردم به جان هم بیفتند و اختلافات خانوادگی، قومی، محله ای و منطقه ای ایجاد شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر اضافه کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر تفرقه و جنگ داخلی است و ملتی که به جان بیفتند و تفرقه داشته باشند آن جامعه سست و دشمن مسلط می شود از این نظر شناسایی اهداف دشمن و تقویت و تعامل دوستی و خنثی شدن اهداف دشمن باید مورد توجه همگان باشد.

وی با گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: دکتر مفتح در روز 27 آذر 1358 هنگام ورود به دانشکده الهیات توسط گروهک تروریستی فرقان هدف گلوله قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه آیت الله محمد مفتح نقش مهمی در نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) ایفا کرد گفت: هر چند شهادت این عالم بزرگ ضایعه ای برای نظام اسلامی ایران بود ولی سبب شد آرمان بزرگ تاریخی وحدت حوزه و دانشگاه تجلی یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بوشهر: در اجرای خط ریلی بوشهر- شیراز تسریع شود

امام جمعه موقت بوشهر: در اجرای خط ریلی بوشهر- شیراز تسریع شود