مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-16اقتصادي

پرداخت وام های دانشجویی منوط به تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه


رییس صندوق رفاه دانشجویان با توجه به اتمام مهلت ثبت نام وام های دانشجویی گفت: مهلت ثبت نام وام های دانشجویی پایان یافته ولی به منظور رفع دغدغه دانشجویان عزیز هنوز پورتال ثبت نام صندوق رفاه دانشجویان باز است و کمبود اعتبار تخصیص داده شده به صندوق رفاه .

- رییس صندوق رفاه دانشجویان با توجه به اتمام مهلت ثبت نام وام های دانشجویی گفت: مهلت ثبت نام وام های دانشجویی پایان یافته ولی به منظور رفع دغدغه دانشجویان عزیز هنوز پورتال ثبت نام صندوق رفاه دانشجویان باز است و کمبود اعتبار تخصیص داده شده به صندوق رفاه دانشجویان موجب تاخیر در برخی پرداخت ها شده است.

به محض تامین بودجه و تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه تمام وام های درخواست شده به دانشجویان سراسر کشور پرداخت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود گنجی در بازدید از دانشگاه هنر گفت: دانشگاه هنر بزرگترین مرکز آموزش عالی رشته های هنری در ایران است، هفته پژوهش فرصت مناسبی بود که در این دانشگاه ارزشمند حضور یافته و خدمات رفاهی دانشجویی را مورد ارزیابی قرار داده و برای مسائل و مشکلات رفاهی موجود دانشجویان همراه با دبیر شورای صنفی دانشگاه، ارائه راهکار داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام های دانشجویی منوط به تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه

پرداخت وام های دانشجویی منوط به تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه