مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-16اقتصادي

«آزمایش» باعث ایجاد پلی میان پژوهش تا بازار است


بحث بهره مندی از آزمایش ها و آنالیزهای کارآمد تا رسیدن به نتیجه مطلوب در یک پژوهش، جزو اولویت های اصلی و راهبردی در توسعه فناوری، تولید محصول دانش بنیان و فناور است.

- خدمات آزمایشگاهی باید پشتیبانی کننده درخواست های محققین به خصوص در مورد پروژه های محصول محور باشد و پلی بین تحقیقات اولیه آزمایشگاهی و کارآزمایی های بالینی و مطالعات حیوانی احتمالی تا حمایت کننده تولید محصول نهایی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی پورجعفر مدیر آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز گفت: باید توجه داشت که ایجاد پلی میان پژوهش تا بازار به ویژه در صنایع و فناوری های نوظهور و پیشرفته، مستلزم آزمایش های دقیق، کیفی و کارآمد است که زمینه را برای حصول نتیجه صحیح و دقیق از یک آنالیز، ارائه دستاوردی اثربخش از یک پژوهش و در نهایت، تولید محصول استاندارد و رقابتی ممکن می سازد.

پورجعفر افزود: در مجموعه آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز تلاش کردیم تا این خدمات را به شکلی ارائه دهیم که برطرف کننده و پاسخ گوی نیازهای دانشگاهیان، پژوهشگران، صاحبان ایده و محصول باشد.

وی گفت: در این مجموعه تحقیقاتی، آنالیز میکروبی مواد غذایی، طراحی کشت و شناسایی و جداسازی پروبیوتیک ها، انجام تست های PCR انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آزمایش» باعث ایجاد پلی میان پژوهش تا بازار است

«آزمایش» باعث ایجاد پلی میان پژوهش تا بازار است