مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 16:562022-12-16سياسي

برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرقی نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی رعایت اعتدال، اتقان و تلاش برای زندگی درست و هدایتگری مردم است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: یکی از راه های تحصیل تقوای فردی و اجتماعی تلاش برای همبستگی، اجتماعی و رشد همه جانبه جامعه از نظر علمی، فرهنگی، آبادانی، معیشت، امنیت آن هم با درس گرفتن از الگوهایی است که در علم، جهاد و شهادت داریم.

امام جمعه زاهدان افزود: در هفته های گذشته جلسات متعدد دانشجویی در محل دفتر، دانشگاه سیستان و بلوچستان و نیز دانشگاه آزاد داشتیم و دانشجویان نیز مطالب خود را مطرح کرده و بیان داشتند که ما عرصه ای برای حضور و اظهار نقطه نظرات خود در جامعه را نداریم و خواستار استفاده از تریبون نماز جمعه بودند و بنده نیز در پاسخ به آن ها عنوان کردم که با اینکار موافقم به شرط اینکه کار درست کارشناسی و پژوهشی صورت گیرد و بعد در نماز جمعه بیان شود.

 نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان عنوان داشت: هفته گذشته ترور مولوی عبدالواحد ریگی را داشتیم و 40 روز قبل نیز با ترور شهید حجت الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی روبرو شدیم و این ترورهای نشان دهنده این است که دشمن از وحدت، اقتدار، پیشرفت و امنیت جامعه ما نگران و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرقی نمی کند

برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرقی نمی کند