مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-16سياسي

تلاش برای تأمین منابع تهاتری مورد نیاز تکمیل خط ریلی بوشهر


اقدامات اخیر دولت در تأمین منابع تهاتری برای تکمیل زیرساخت ها از جمله طرح خط ریلی بوشهر - شیراز انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به طرح راه آهن بوشهر به شیراز اظهار داشت: این طرح که در دولت دهم و در زمان مسئولیت خودم در وزارت راه و شهرسازی آغاز شد و باید به عنوان یکی از طرح های مهم و استراتژیک به سرانجام برسد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به اقدامات اخیر دولت سیزدهم در این زمینه اشاره کرد و افزود: از اقدامات اخیر دولت در تأمین منابع تهاتری برای تکمیل زیرساخت ها از جمله طرح خط ریلی بوشهر - شیراز انجام شده است.

وی گفت: در هیئت رییسه مجلس نیز با حضور استاندار بوشهر، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این مهم مورد بررسی قرار می گیرد تا زمینه تسریع اجرا آن فراهم شود.

نیکزاد با اشاره به موضوع آزادراه ها در بوشهر و بیان اینکه آزادراه بوشهر به شیراز نیز یکی از طرح های مهم استان است گفت: نمایندگان و استانداران بوشهر و فارس، پیگیر تحقق این مهم هستند که برای اجرایی شدن آن جلسه تخصصی تشکیل می شود.

وی ادامه داد: موضوع آزادراه ها پیش از آنکه منابع اعتباری دولتی باشد افراد واجد شرایط در مباحث تخصصی و فنی و مالی مورد توجه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تأمین منابع تهاتری مورد نیاز تکمیل خط ریلی بوشهر

تلاش برای تأمین منابع تهاتری مورد نیاز تکمیل خط ریلی بوشهر