مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-16اقتصادي

بیمارستان میلاد بیرجند ملکی می شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیمارستان میلاد بیرجند از حالت هیئت امنایی به ملکی تغییر می یابد تا مشکلات موجود رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صولت مرتضوی عصر جمعه در شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل تبصره 18 و 16 بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات تزریق شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه تعاون، کار و رفاه اقدامات خوبی در استان انجام شده است، اظهار کرد: تعهد اشتغال این استان در سال جاری 11 هزار و 30 نفر بوده که تاکنون 10 هزار و 779 فرصت شغلی ثبت و در استان راستی آزمایی شده است.

مرتضوی بیان کرد: طرح های اشتغال در دست بررسی، بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد که انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای 19 مرکز را راه اندازی و 120 کارگاه با 600 حرفه آغاز کرده است، گفت: برنامه ریزی شده صندوق های تأمین اجتماعی و سایر صندوق ها بالغ 10 هزار شغل در سطح استان ایجاد کنند که تسهیلاتی بسیاری در سطح استان پرداخت شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مطالبه های مردم استان در امر درمانی بیان کرد: بیمارستان میلاد بیرجند که به صورت هیئت امنایی اداره می شود و 50 درصد جامعه کارگری استان را پوشش می دهد، تبدیل به بیمارستان ملکی خواهد شد تا مشکل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان میلاد بیرجند ملکی می شود

بیمارستان میلاد بیرجند ملکی می شود