مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 18:202022-12-16سياسي

امام جمعه کرج: بانوان نیروی اصیل تمدن سازی در ایران اسلامی هستند


سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، اما ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.

- سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، اما ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.

امام جمعه کرج گفت: بانوان نیروی اصیل تمدن سازی در ایرن اسلامی هستند.

امروز زنان ما شهدای ترازی چون حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی و شهید عجمیان را تربیت می کنند که هر کدام منشاء راهی بزرگ در تاریخ ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ آیت الله حسینی همدانی در خطبه های امروز نماز جمعه کرج گفت: اسلام از ابتدای شکل گیری با تعالی و رشد مقام زن همراه بوده است.

در دوران جاهلیت دختران زنده به گور می شدند و به عنوان دارایی به دیگران ارث می رسیدند اما دین مبین اسلام به مقام زن کرامت بخشید وبه زن استقلال مالی داد و برایش ارث در نظر گرفت.

او ادامه داد: در تاریخ ایران نیز وضعیت بانوان بعد از انقلاب اسلامی از نظر کرامت با هیچ کدام از کشورهای مدعی حقوق بشر غربی قابل مقایسه نیست و زن امروز لنگر خانواده و محل آرامش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: بانوان نیروی اصیل تمدن سازی در ایران اسلامی هستند

امام جمعه کرج: بانوان نیروی اصیل تمدن سازی در ایران اسلامی هستند