مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-16سياسي

مسئولان اگر کاری را نمی توانند انجام دهند، وعده ندهند


فرصت خدمتگزاری سریع می گذرد، باید ببینیم چه کاری انجام می دهیم که در قضاوت مردم عملکرد مثبت و مفید داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلام حسین محسنی اژه ای عصر دیروز (24 آذرماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، با تاکید بر اینکه با مردم صادق باشید، اظهار کرد: ما مسئولان، امروز در سمتی قرار گرفته ایم که پیش از این، افرادی دیگر در آن جایگاه و سمت ها بودند؛ لذا مردم نسبت به کارکرد ما و گذشتگان که در جایگاه ما بودند، قضاوت خواهند کرد.

  وی خطاب به مسئولان با تاکید بر اینکه به مردم وعده ای قطعی در صورت عدم تحقق ندهید، یادآور شد: مدیران و مسئولان اگر کاری را به هر دلیلی نمی توانند انجام دهند، وعده قطعی ندهند اما تلاش خود را برای تحقق آن به کار بگیرند.

  رییس عدلیه برگزاری جلسات این چنین و احصای مشکلات را موثر دانست و ادامه داد: خوب است در جلسات این چنینی، مشکلات، نقاط ضعف و قوت و همچنین کاستی ها مطرح شود و در جلسات آتی به طور بخش بندی به آنها بپردازید؛ این امر برای رفع مشکلات و نقاط ضعف و یافتن نقاط مثبت موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها نباید نقاط ضعف را گفت، اضافه کرد: اگر در هر جلسه ای فقط به نقاط ضعف بپردازیم بر خود و شنونده تاثیرات منفی خواهیم گذاشت؛ باید با نگاه عادلانه و منصفانه به مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اگر کاری را نمی توانند انجام دهند، وعده ندهند

مسئولان اگر کاری را نمی توانند انجام دهند، وعده ندهند