مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-16سياسي

خلاقیت و تخصص در اردوهای جهادی ناجی محلات هدف خواهد بود


اگر در اردوهای جهادی، خلاقیت و ابتکار به خرج دهیم، می توانیم محلات هدف را از فقر نجات دهیم.

- یزد- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: اگر در اردوهای جهادی، خلاقیت و ابتکار به خرج دهیم، می توانیم محلات هدف را از فقر نجات دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین زارع کمالی، ظهر جمعه در مراسم اختتامیه دوره دو روزه توانمندسازی دانشجویان جهادگر استان یزد با عنوان توانا اظهار داشت: نخستین نکته برای انجام هر کاری مشخص کردن هدف است و علت اینکه باید سختی جهاد در مناطق محروم و دوری از خانواده را تحمل کرد، هدف والای زمینه سازی ظهور از طریق ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: تمدن نوین اسلامی منادی و پرچمدار اخلاق و کرامت انسانی و احیای هویت معنوی است و چنین تمدنی نیاز به این چنین گروه هایی دارد که حس عدالت، برادری و برابری را در جامعه ایجاد کنند.

زارع کمالی تاکید کرد: باید توجه داشت که راه رسیدن به خدای متعال خدمت بی مزد و منت به مردم است و اگر می خواهیم لقا خدا را درک کنیم، همزمان با عبادت باید خدمت بی مزد و منت داشته باشیم البته این خدمت برای ما نیز آورده دارد.

وی بیان کرد: اولین آورده و برکت اردوی جهادی خودسازی است و ما هر قدمی برای رضای خدای متعال برداریم، خدا جبران کرده و برکاتش را درک خواهیم کرد به همین دلیل می گوییم گروه های جهادی بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت و تخصص در اردوهای جهادی ناجی محلات هدف خواهد بود

خلاقیت و تخصص در اردوهای جهادی ناجی محلات هدف خواهد بود