مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 20:012022-12-16سياسي

معاون رییس جمهور: بانوان خراسان جنوبی می توانند یک تنه صنعت را احیا کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده عصر امروز جمعه (25 آذر) در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: در سفر اول اعتباراتی برای بانوان خراسان جنوبی در نظر گرفته نشد و امیدواریم در این سفر جبران شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه وضعیت خانواده در خراسان جنوبی نسبت به کشور مناسب تر است، افزود: مسئله پایداری خانواده و ازدواج در این استان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و طلاق پایین تر از میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: در کنار وضعیت باثبات خانواده در این استان شاهد مشارکت خوب بانوان خراسان جنوبی در حوزه اقتصاد هستیم و مشارکت اقتصادی بانوان این استان یک واحد بالاتر از میانگین کشوری و بیکاری بانوان سه واحد کمتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خزعلی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد که می توان تلفیقی خوب بین کار فردی و خانوادگی و اجتماعی با حفظ ارزش اسلامی برقرار کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه میزان آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی کمتر است، افزود: جرایم نسبت به برخی استان ها کاهش دارد و نشان می دهد که استحکام خانواده می تواند تضمین کننده بسیاری از معیارهای استانداردی باشد که در فعالیت ها داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: بانوان خراسان جنوبی می توانند یک تنه صنعت را احیا کنند

معاون رییس جمهور: بانوان خراسان جنوبی می توانند یک تنه صنعت را احیا کنند