مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 20:052022-12-16سياسي

اعتبار 6 پروژه راهسازی در گناوه و دیلم تأمین شد


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار اجرا و تکمیل 6 پروژه مهم راهسازی در شهرستان های گناوه و دیلم تأمین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم تلاش های گسترده ای داشته ایم.

وی با اشاره به نشست خود با رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: در این نشست در خصوص تأمین اعتبار چند پروژه مهم راهسازی در شهرستان های گناوه و دیلم بحث و گفت و گو شد.

جمیری ادامه داد: محور ساحلی بوشهر- گناوه – دیلم به سمت بهبهان یکی از پرترافیک ترین مسیرها و محور ورودی استان از سمت استان خوزستان است که در پاییز و بهار بار ترافیکی بالایی دارد.

سه پروژه راهسازی در این محور کلید خورده بود که به دلیل عدم پرداخت مطالبات در حال متوقف شدن هستند.

وی گفت: در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی درخواست اعتبار 33 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های بهسازی و تعریض قطعات اول و دوم محور دیلم به بهبهان و اصلاح گردنه عامری را مطرح کردیم که در این خصوص دستور اقدام صادر کردند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این نشست همچنین تأمین اعتبار لازم برای تکمیل پل جدید سیدرضا در کمربندی شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 6 پروژه راهسازی در گناوه و دیلم تأمین شد

اعتبار 6 پروژه راهسازی در گناوه و دیلم تأمین شد