مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 20:252022-12-16سياسي

موضوع آب های ژرف در طبس پیگیری شود


نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از سفر قبلی رییس جمهور به شهرستان طبس، موضوع آب های ژرف در طبس رونق گرفت، - اما چند ماهی است که این کار به خاطر 20 تا30 میلیارد تومان تعطیل شده است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، عصر امروز جمعه 25 آذر در شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: وقتی در بیان مصوبات از طرح ها نام برده می شود، دوست داریم که گفته شود برای دانشکده علوم پزشکی فردوس که مردم جلوی فرمانداری ایستادند، برای بشرویه و برای سرایان چه شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با قدردانی از نگاه رییس جمهور به استان اظهار کرد: دوست داشتیم که نسبت به غرب استان و موضوعات آن هم عنایت ویژه تری می شد که حقیتا مردم آن نسبت به رییس جمهور علاقه مندند و علاقه شان را نشان داده اند.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روستاهای حاشیه کویر در حال تخلیه است، در حالی که این روستاها مثل مرز می ماند و مردم آن برای حداقل ها گرفتارند.

سلمان اسحاقی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: در بحث دامداری و کشاورزی نیاز است که توجه ویژه ای به نهاده های دامی شود، چرا که متاسفانه تامین نهاده ها و خرید دام در استان نادیده گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع آب های ژرف در طبس پیگیری شود

موضوع آب های ژرف در طبس پیگیری شود