مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 00:352022-12-16فرهنگي

مردم عزیز من دیگر «رشید» نیستم!


قدرت الله ایزدی همان کاراکتر «رشید» که سال ها در صحنه تئاتر و قاب تلویزیون مردم کشورش را خنداند، حالا دیگر پا به سن گذاشته و کمی جدی تر شده اما هنوز هم روحیه طنازانه اش زنده است.

- قدرت الله ایزدی همان کاراکتر رشید که سال ها در صحنه تئاتر و قاب تلویزیون مردم کشورش را خنداند، حالا دیگر پا به سن گذاشته و کمی جدی تر شده اما هنوز هم روحیه طنازانه اش زنده است.

او می گوید: پس از سال ها هنوز مردم مرا در خیابان رشید صدا می زنند.

این بازیگر و کمدین که مدت هاست در قاب تلویزیون دیده نمی شود، دلیل این غیبت طولانی را شیوع کرونا عنوان می کند و می گوید که از این پس بیشتر مردم او را می بینند.

قدرت الله ایزدی، بازیگر و کمدین در گفت وگویی با ایسنا ابتدا با اشاره به حضورش در برنامه اینترنتی معرکه با اجرای بهنام تشکر که ویژه جام جهانی است، درباره شوخی اش با مهران رجبی به ذکر توضیحاتی پرداخت.

برنامه معرکه چند روز قبل میزبان قدرت الله ایزدی بود که در آن بهنام تشکر از او پرسید اگر خودت یک تیم فوتبال داشته باشی چطور می چینی و چه کسانی را انتخاب می کنی، خانم و آقا، بازیگر و موزیسین فرقی ندارد؟ اصلا در دروازه چه کسی را می گذاری؟ که قدرت الله ایزدی به طنز اینگونه پاسخ داد، یک نفر را برای کل بازی می گذارم و آن مهران رجبی است چون همه پُستی را بازی می کند و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم عزیز من دیگر «رشید» نیستم!

مردم عزیز من دیگر «رشید» نیستم!