مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-17سياسي

راه آهن در آستانه شکستن رکود 100 ساله افت حمل بار


به روش استدلال آقای میعاد صالحی، ای بسا اگر ایشان تشریف نیاورده بودند رکورد به مراتبی بالاتری رقم می خورد! همانطور که مشاهده می شود تحقق عملکرد فوق ناشی از روندی خارج از کنترل راه آهن بوده که پیش از انتصاب صالحی آغاز شده و در ماه های پس از حضور وی نیز ادامه یافته است.

- تابناک ـ میعاد صالحی، مدیرعامل راه آهن در 30 بهمن 1400 در صفحه توییتر خود نوشت: به لطف خدا با تلاش های شبانه روزی چهارماهه و عملیاتی کردن تفاهم با کشور های همسایه از جمله ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و پاکستان، ترانزیت بار ریلی کشور با دو برابر شدن نسبت به سال قبل، رکورد تاریخ صدساله راه آهن را شکست و ان شاءالله تا پایان سال هر روز این رکورد را جا به جا خواهیم کرد.

مدیرعامل راه آهن بار دیگر در آبان ماه سال 1401 در مراسم افتتاح راه آهن زاهدان-خاش این ادعا را تکرار کرد.

بررسی عمیق تر عملکرد ترانزیت ریلی در سال 1400 بیانگر آن است که ادعای فوق بیش از این که یک واقعیت قابل اتکا باشد، بازی با آمار و بزرگنمایی آن، جهت سرپوش گذاشتن بر عملکرد نامطلوب حمل بار در راه آهن در دوره اخیر است.

در خصوص میزان اعتبار ادعای فوق نکات زیر قابل بررسی است: گوگرد ترکمنستان، جور افزایش آمار ریلی ایران را کشید 1 ـ ریشه اصلی رکورد ادعایی مطرح شده، افزایش شدید صادرات گوگرد ترکمنستان در اثر افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن در آستانه شکستن رکود 100 ساله افت حمل بار

راه آهن در آستانه شکستن رکود 100 ساله افت حمل بار