مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-17اقتصادي

پیگیری راه اندازی زیپ لاین و تله کابین در مسیر کارون در اهواز


رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری آبی در رودخانه کارون، از برنامه ریزی برای راه اندازی زیپ لاین و تله کابین در مسیر این رودخانه در شهر اهواز خبر داد.

- سید محمدعلی پورموسوی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری در اهواز اظهار کرد: در بحث توسعه گردشگری، نگاه اعضای شورا یک طرف بحث و امکانات و قدرت اجرایی شهرداری بحث دیگری است.

وی افزود: شورای شهر اهواز در مورد دو سه موضوع تمرکز و سعی کرده ایم این موارد را متناسب با امکانات پیش ببریم؛ معرفی کردن اهواز به عنوان یکی از مراکز گردشگری با مولفه های هویتی شهر، یکی از موارد مد نظر است.

پورموسوی با بیان اینکه اهواز دروازه ورود شیعه و قدمگاه امام رضا(ع) است، عنوان کرد: باید به بحث گردشگری مذهبی اهواز توجه شود؛ وجود آرامگاه حضرت علی بن مهزیار اهوازی در یک ظرفیت محسوب می شود که باید از آن در این زمینه استفاده شود.

علاوه بر این اهواز یکی از مقاصد راهیان نور است.

رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز در خصوص گردشگری آبی گفت: با توجه به وجود رودخانه کارون در شهر، در حال انعقاد قرارداد راه اندازی زیپ لاین روی رودخانه کارون هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری راه اندازی زیپ لاین و تله کابین در مسیر کارون در اهواز

پیگیری راه اندازی زیپ لاین و تله کابین در مسیر کارون در اهواز