مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-17بين الملل

ابراز نگرانی ویلیام برنز نسبت به همکاری های دفاعی ایران و روسیه


رییس سازمان سیا با تکرار ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در حملات علیه اوکراین ارتباط میان تهران و مسکو را تهدیدی برای دوستان آمریکا در منطقه دانست.

- رییس سازمان سیا با تکرار ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در حملات علیه اوکراین ارتباط میان تهران و مسکو را تهدیدی برای دوستان آمریکا در منطقه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویلیام برنز رییس سازمان سیا در گفت وگو با شبکه پی بی اس درباره ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در جنگ علیه اوکراین و ارتباط میان تهران و مسکو اظهار داشت: نسبت به رابطه ایران و روسیه بسیار نگران هستم.

در طول تاریخ، بی اعتمادی زیادی میان روس ها و ایرانی ها وجود داشته اما آنها اکنون به یکدیگر نیاز دارند.

وی در ادامه با تکرار این ادعاهای اثبات نشده گفت: و آنچه در حال ظهور است، دست کم آغاز یک مشارکت دفاعی تمام عیار میان روسیه و ایران است؛ از طریق ارائه پهپادهای ایرانی به روس ها که در حال کشتن غیرنظامیان اوکراینی هستند و روس ها نیز در حال بررسی روش هایی برای حمایت از ایران در زمینه های فنی و فن آوری هستند.

برنز تصریح کرد: این، یک تهدید واقعی برای همسایگی خود ایران است و برای بسیاری از دوستان و شرکای ما در همسایگی ایران نیز تهدید ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی ویلیام برنز نسبت به همکاری های دفاعی ایران و روسیه

ابراز نگرانی ویلیام برنز نسبت به همکاری های دفاعی ایران و روسیه