مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-17سياسي

دبیرخانه دائمی پیشرفت مازندران راه اندازی می شود


معاون استاندار مازندران، با اشاره به برنامه تحولی دولت سیزدهم در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در مازندران که با محوریت نماینده عالی دولت در استان عملیاتی شده است، - گفت: با نظر حسینی پور استاندار مازندران دبیرخانه دائمی پیشرفت استان دایر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله سلگی صبح امروز در جمع کارآفرینان و عاملان اقتصادی مازندران، اظهار کرد: با همت دولت سیزدهم کشور از گردنه سخت تحریم های فلج کننده عبور کرده است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم ها، افزود: تحریم ها ملت ما را متوقف نکرد بلکه با تکیه بر ظرفیت های بی شمار داخلی توانستیم استعداد و توان ایرانی در برون رفت از مشکلات را به منصه ظهور برسانیم.

این مسئول با اشاره به نقش موثر فعالان بخش خصوصی در همراهی با سیاست های دولت برای خروج از شرایط دشوار تحریم، یادآور شد: کارنامه دولت و ملت ایران در ناکام سازی توطئه تحریم های سخت دشمنان درخشان و افتخارآمیز است.

معاون استاندار مازندران سیاست دولت سیزدهم در عرصه اقتصادی را بهره گیری از توانایی بومی و مقاوم سازی ساختارهای داخلی دانست و افزود: مقاوم سازی و بومی سازی ظرفیت های داخلی هرگز به معنای قطع ارتباط با اقتصاد جهانی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی پیشرفت مازندران راه اندازی می شود

دبیرخانه دائمی پیشرفت مازندران راه اندازی می شود