مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-17سياسي

اما و اگرهای واگذاری شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به مراکز غیرانتفاعی در همدان


«ضرورت واگذاری شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به مؤسسات غیرانتفاعی» بخشی از صحبت های یکی از اعضای شورای شهر همدان بود که در صحن علنی شورا، مطرح شد، - ایسنا/همدان ضرورت واگذاری شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به مؤسسات غیرانتفاعی بخشی از صحبت های یکی از اعضای شورای شهر همدان بود که در صحن علنی شورا، مطرح شد، صحبتی که پیش تر، نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی نیز آن را عنوان کرده بود اما باید دید که این صحبت ها تا چه اندازه عملیاتی است و امکان این کار وجود دارد؟ اکبر کاووسی امید، رییس کمیسیون برنامه و بودجه و فناوری شورای اسلامی شهر همدان، دوشنبه 21 آذرماه 1401 در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان گفت: بهتر است شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی واگذار شود تا بار ترافیکی شهر کاهش پیدا کند.

مشکلات ترافیکی زیادی در سطح شهر وجود دارد که بخشی از این موضوع نشأت گرفته از دریافت مجوز بعضی از مدارس غیرانتفاعی در کاربری های مسکونی و مناطق کلیدی و پرترافیک شهر است.

درخواست داریم مدارس غیرانتفاعی، مراکز کنکور و مؤسسه های آموزشی استفاده بهینه از شیفت بعد از ظهر مدارس دولتی را در دستور کار قرار دهند تا بخشی از مشکل ترافیکی شهر رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای واگذاری شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به مراکز غیرانتفاعی در همدان

اما و اگرهای واگذاری شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به مراکز غیرانتفاعی در همدان