مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-17فرهنگي

بازار داغ خاطره و زندگی نامه افراد مشهور بین کتابخوانان خارجی


بازار خاطره نویسی و انتشار کتاب های زندگینامه ای به ویژه از سوی چهره های مشهور عرصه هنر و ورزش و سیاست در سال 2022 نیز مانند همیشه داغ بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، شماری از کتاب های پرفروش سال 2022 را کتاب هایی غیرداستانی تشکیل دادند که از سوی چهره های مشهور و در بیان خاطرات و زندگینامه آن ها شکل گرفت.

برخی از این کتاب ها نشاط آور و شوخ طبعانه نوشته شده اند و برخی شاعرانه و تصویری هستند و برخی نیز پس از درگذشت آن چهره ها به بازار آمده اند و البته یکی از مهم ترین آنها که تاکنون توجه زیادی را به خود جلب کرده کتاب خاطرات شاهزاده هری است که در چند ماه اخیر درباره آن صحبت زیادی شده است.

شماری از مهم ترین کتاب های زندگینامه ای سال عبارت بودند از: زندگی خارق العاده یک مرد معمولی: خاطرات پل نیومن سال 1986 دوست نزدیک پل نیومن، استوارت استرن فیلمنامه نویس، با خانواده و دوستان پل نیومن مصاحبه ای انجام داد که از دوست قدیمی او در نیروی دریایی گرفته تا ستاره هایی چون تام کروز را دربرمی گرفت.

این کتاب واقعیت های گاه دردناک و گاه طنزآمیز از زندگی این بازیگر افسانه ای را در روایتی صادقانه گردآوری کرده است.

دیوانه وار، عمیق: خاطرات آلن ریکمن نوشته آلن ریکمن بازیگر تحسین شده بریتانیایی که بر صحنه تئاتر و سینما درخشید و سال 2016 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ خاطره و زندگی نامه افراد مشهور بین کتابخوانان خارجی

بازار داغ خاطره و زندگی نامه افراد مشهور بین کتابخوانان خارجی