مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-17بين الملل

امنیت کل اردن: 44 اغتشاشگر را دستگیر کردیم


پس از هشدار شاه اردن درباره برخورد قاطع با آشوبگران در این کشور، سازمان امنیت کل اردن خبر داد که نیروهای امنیتی 44 نفر را دستگیر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان امنیت کل اردن شامگاه جمعه اعلام کرد که حضور نیروهای امنیتی این کشور به منظور ضمانت اجرای قانون و حفظ امنیت شهروندان اردنی در تمامی استان ها تشدید شده است.

بنابر گزارش شبکه المملکه ، سازمان امنیت کل اردن در بیانیه ای خبر داد که نیروهای امنیتی این کشور با آشوبگران برخورد کرده و 44 نفر را که در اغتشاشات مشارکت داشته اند، دستگیر کرده است.

طبق این گزارش، این افراد به اضافه افرادی که در روزهای گذشته در این کشور دستگیر شده اند، به دستگاه های ذیربط اردنی تحویل داده خواهند شد.

سازمان امنیت کل اردن همچنین اشاره کرد که اغتشاشات در مقایسه با روز پنجشنبه به ویژه در استان های جنوبی اردن کاهش چشمگیری داشته است.

این سازمان در ادامه افزود که تحقیقات در زمینه کشته شدن الدلابیح سرهنگ اردنی که در جریان اغتشاشات جان خود را از دست داده، ادامه دارد و نیروهای امنیتی این کشور تا زمان دستگیری قاتل و تحویل او به قانون دست از تلاش برنخواهد داشت و در محافظت از جان مردم و اموال عمومی کوتاهی نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کل اردن: 44 اغتشاشگر را دستگیر کردیم

امنیت کل اردن: 44 اغتشاشگر را دستگیر کردیم