مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-17اقتصادي

پیش بینی برداشت 115 هزار تن مرکبات از باغات خوزستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از پیش بینی برداشت 115 هزار تن انواع مرکبات از باغ های استان خبر داد و گفت: برداشت انواع مرکبات از باغات استان تا اواخر سال ادامه دارد.

- سید رحمت اله پریچهر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برداشت مرکبات از باغ های خوزستان اظهار کرد: برداشت مرکبات از سطح باغات در خوزستان اواسط مردادماه آغاز شده است و تا اواخر سال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه سطح قابل برداشت باغات مرکبات خوزستان 6 هزار و 900 هکتار است، افزود: پیش بینی می شود امسال 115 هزار تن انواع مرکبات با کیفیت مطلوب از باغات استان برداشت شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: در حال حاضر برداشت انواع پرتقال، نارنگی، گریپ فروت و نارنج از سطح این اراضی در حال انجام است و عملیات برداشت این محصولات تا اواسط و یا اواخر اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.

پریچهر عنوان کرد: مرکبات تولیدی در باغات خوزستان از جمله با کیفیت ترین مرکباتی هستند که در کشور تولید می شوند اما عمدتا مصرف داخلی دارند و در داخل کشور عرضه می شوند.

وی با بیان اینکه امسال شاهد ارتقای عملکرد تولید مرکبات در واحد سطح هستیم، افزود: استفاده از نهال های استاندارد ارقام تجاری مرکبات و انجام عملیات مدیریت تولید محصول براساس اصول فنی و توصیه های آموزشی ترویجی در سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 115 هزار تن مرکبات از باغات خوزستان

پیش بینی برداشت 115 هزار تن مرکبات از باغات خوزستان