مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-17سياسي

برنامه ریزی علمی برای کاهش و روان سازی ترافیک شهر تبریز


با توجه به معضل جدی ترافیک در کلانشهرها به خصوص کلانشهر تبریز اقدامات ویژه ای در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی در سال جاری صورت گرفته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: با توجه به معضل جدی ترافیک در کلانشهرها به خصوص کلانشهر تبریز اقدامات ویژه ای در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی در سال جاری صورت گرفته است.

یعقوب هوشیار، شنبه، 26 آذرماه، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: همراهی و حمایت شورای اسلامی شهر در سال جاری موجب تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی همچون تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده و شهید فلاحی شده و ترافیک موجود در این منطقه از شهر را کاهش داده است.

وی افزود: در اثر این همراهی پروژه های راکد مسیرگشایی که دو دهه از آغاز آنها گذشته بود، تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.

هوشیار با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد خاطرنشان کرد: در سال جاری 169 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر شده و تا پایان سال نیز به تدریج بر تعداد این اتوبوس ها افزوده خواهد شد.

وی بهره برداری ایستگاه های خط یک مترو را گامی در جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا دانست و اضافه کرد: دو ایستگاه شماره 14 و 15 خط یک متروی تبریز به بهره برداری رسیده و یک ایستگاه دیگر نیز به زودی افتتاح شده و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته توسط شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی علمی برای کاهش و روان سازی ترافیک شهر تبریز

برنامه ریزی علمی برای کاهش و روان سازی ترافیک شهر تبریز