مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-17دانش

آمار غیر رسمی فعالیت موسسات غیر مجاز اعزام دانشجو به خارج


معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان گفت: سازمان از طریق دستگاه قضایی، پلیس فتا و مراجع قانونی تعطیلی مؤسسات غیر مجاز اعزام دانشجو به خارج را پیگیری می کند.

- محمد جواد سلمانپوردر گفتگو با خبرنگار مهر درباره اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی مؤسسات اعزام دانشجو به خارج و همکاری با پلیس دراین خصوص گفت: ما همواره اعلام کرده ایم، مؤسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج فرصتی هستند برای جوانان و دانشجویان که از طریق درست و مطمئن برای تحصیل علم و دانش در مقطع تحصیلات تکمیلی به اقدام کنند.

وی ادامه داد: از طرفی هم مؤسسات غیرمجاز و زیرزمینی اعزام دانشجو به خارج در مرتبه اول، برای خود دانشجویان و متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور به جهت این که این ها اطلاعات نادرست و غلط ارائه می دهند، تهدید محسوب شده و بسا اجحافاتی در حق این داوطلبان و متقاضیان روا دارند.

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان افزود: این مؤسسات چون زیرزمینی و غیر مجاز هستند، دولت و سازمان امور دانشجویان نمی توانند از حق دانشجویان در مقابل این مؤسسات دفاع کنند.

متأسفانه این مؤسسات به گونه ای ظاهر سازی می کنند که مراجعین می پندارند اینها وابسته به دولت و آموزش عالی هستند در حالی که چنین نیست بلکه در خوشبینانه ترین حالت، آنها درواقع یک بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار غیر رسمی فعالیت موسسات غیر مجاز اعزام دانشجو به خارج

آمار غیر رسمی فعالیت موسسات غیر مجاز اعزام دانشجو به خارج