مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:312022-12-17اقتصادي

400 هکتار اراضی ملی از دست متصرفان در آذربایجان شرقی خارج شد


سیروس داودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در راستای پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی واقع در محدوده منابع طبیعی استان   772 پرونده در مساحت 1402 هکتار تشکیل و به دادگاه ارسال شده که خلع ید از 400 هکتار به ارزش 314 میلیارد تومان از نتایج این اقدامات بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان احداث 30 کیلومتر جاده آتش بر در محدوده جنگل های ارسباران را از دیگر اقدامات این مجموعه عنوان و تصریح کرد: تابستان امسال 25 آتش سوزی در 137 هکتار جنگل و مرتع استان اتفاق افتاد که در قیاس با 25 مورد حریق سال گذشته در 364 هکتار بواسطه استفاده از نیروهای مردمی و محلی میزان آتش سوزی ها و اطفا در لحظات اولیه وقوع توسط نیروهای منابع طبیعی ،بسیج سازندگی و همیاران طبیعت به ویژه در کلیبر افزایش یافته است.

وی از تحویل رایگان 36 دستگاه آبگرمکن خورشیدی به ساکنان روستاهای مناطق جنگلی استان نیز خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تغییر الگوی مصرف سوخت در این مناطق و کاهش تخریب جنگل ها توسط روستاییان و ساکنان محلی  برای تامین نیاز سوختی آنها در فصل سرما و ترویج فرهنگ استفاده از انرژی های نو صورت گرفته است.

داودی با اشاره به تعیین 39 ساختگاه به منظور اجرای طرح های تولیدی استانی در محدوده اراضی منابع طبیعی خاطر نشان شد: در این خصوص سه هزار و 631 هکتار در 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هکتار اراضی ملی از دست متصرفان در آذربایجان شرقی خارج شد

400 هکتار اراضی ملی از دست متصرفان در آذربایجان شرقی خارج شد