مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-17اقتصادي

میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل مطلوب نیست


رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان اردبیل با اشاره به پایین بودن میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل گفت: جذب و جلب نظر سرمایه گذاران برای راه اندازی صنایع تبدیلی، - ایسنا/اردبیل رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان اردبیل با اشاره به پایین بودن میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل گفت: جذب و جلب نظر سرمایه گذاران برای راه اندازی صنایع تبدیلی، رفع موانع تولید و حذف قوانین مخل در این امر ضروری است.

حسین پیرموذن امروز 26 آذر در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل با اشاره به پایین بودن میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل اظهار کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی در شناسایی و برطرف کردن قوانین مخل کسب و کار اهتمام ویژه داشته باشند.

وی خواستار همکاری مدیران اجرایی در شناسایی موارد مخل کسب و کار شد و گفت: برای شناسایی مقررات مخل کسب و کار در حوزه صنعت و تجارت، کمیته ویژه ای تشکیل شده که می تواند با هماهنگی دستگاه های اجرایی این قوانین را برطرف کند.

پیر موذن با اشاره به مطلوب نبودن رتبه استان اردبیل در زمینه فضای کسب و کار تصریح کرد: مشکلاتی مانند جوابگو نبودن به موقع سازمان ها ، مشکلات مربوط به تامین اجتماعی ، کسب نتیجه از بابت استعلام ها، صادرات غیرنفتی و مسایل مرتبط با سازمان امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل مطلوب نیست

میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل مطلوب نیست