مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:412022-12-17اقتصادي

بازار شب یلدای کردستان زیر چتر طرح نظارتی/ قیمت ها از 26 تا 30 آذر کنترل می شوند


فرزاد سردارزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا تقاضا برای برخی اقلام از جمله انواع میوه نظیر هندوانه، انواع آجیل و شیرینی افزایش می یابد، این اداره کل با هدف ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با سوء استفاده های احتمالی برخی افراد سودجو، طرح نظارتی ویژه شب یلدا را از 26 تا 30 آذر اجرا می کند.

  رییس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در این طرح، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان در دو نوبت صبح و عصر بازار استان را رصد می کنند.

   وی با بیان اینکه در این طرح اقلام مذکور از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد رصد قرار می گیرند، تأکید کرد: با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می شود.

  سردارزاده یادآور شد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها توسط افراد سودجوست.

   وی از مردم استان کردستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 به ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار شب یلدای کردستان زیر چتر طرح نظارتی/ قیمت ها از 26 تا 30 آذر کنترل می شوند

بازار شب یلدای کردستان زیر چتر طرح نظارتی/ قیمت ها از 26 تا 30 آذر کنترل می شوند