مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-17فرهنگي

«یادداشت های اینجانب» کتاب شد


رمان «یادداشت های اینجانب» نوشته لیانید آندری یف با ترجمه حمیدرضا آتش برآب در 160 صفحه و با قیمت 158000 تومان در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شد.

- ایسنا/خوزستان رمان یادداشت های اینجانب نوشته لیانید آندری یف با ترجمه حمیدرضا آتش برآب در 160 صفحه و با قیمت 158000 تومان در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یادداشت های اینجانب اولین بار در 1908 و در مجموعه آثار ششم انتشارات شیپوفنیک منتشر شد.

این رمان مثل اغلب آثار رازآلود لیانید آندرییف با واکنش های متعدد و گوناگونی در مطبوعات مواجه شد و منتقدان درباره شخصیت اصلی داستان نظرات کاملا متناقضی داشتند.

لیانید نیکلایویچ آندری یف (21 اوت 1871 ـ 12 سپتامبر 1919) نمایشنامه نویس و نویسنده رمان و داستان کوتاه اهل روسیه بود که او را به مثابه پدر اکسپرسیونیسم ادبیات روسی می شناسند.

او یکی از بااستعدادترین و پرکارترین نمایندگان عصر نقره ای بود.

سبک ادبی آندری یف ترکیبی از عناصر مکاتب ادبی رئالیسم، طبیعت گرایی و نمادگرایی روسی است.

آندری یِف در قسمتی از مصاحبه بلندش با ایز مایلاف، منتقد مشهور روس، درباره قهرمان اثرش گفته است: میپرسید قهرمان یادداشت های اینجانب که خود را قربانی یک خطای قضایی می داند، واقعا قاتل است یا نه؟ خود من اوایل به بی گناهی اش اطمینان داشتم، اما از مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یادداشت های اینجانب» کتاب شد

«یادداشت های اینجانب» کتاب شد