مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-17سياسي

بردن پساب به خارج شهر و بازگرداندن آن ملانصرالدینی ست


در صورت رفع مشکل پروژه پساب فاضلاب این شهر ، این پروژه عمرانی را تا پایان سال تعیین تکلیف کند.

- ایسنا/سمنان رییس شورای شهر سمنان وعده داد: در صورت رفع مشکل پروژه پساب فاضلاب این شهر ، این پروژه عمرانی را تا پایان سال تعیین تکلیف کند.

دکتر علی همتی 26آذرماه در گفت وگو با خبرنگاران با گلایه از حکم خلع ید شهرداری در این پروژه اظهار کرد: در هر صورت برای اجرایی شدن این پروژه باید یک سرمایه گذار بیاید و کار را اجرایی کند لذا مانع تراشی برای اجرای آن به تاخیر بیشتر این پروژه می انجامد.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری از حق شهر سمنان از این پساب نمی گذرد به انتقاد از بردن این پساب به خارج از شهر و بازگرداندن دوباره آن به شهر پرداخت و افزود: اینکه پساب را از داخل شهر به خارج از شهر ببریم و بعد از کلی هزینه و ایجاد خطوط انتقال دوباره آن را به داخل شهر برگردانیم، بیشتر به کار ملانصرالدین شباهت دارد.

رییس شورای شهر سمنان با بیان اینکه در گذشته اشتباهات زیادی شده ادامه داد: ما برای آینده، در پی این هستیم که یک سرمایه گذار توانمند جذب و پروژه را عملیاتی کنیم.

در همین ارتباط تاکنون دو مرحله فراخوان داده شده و چهار شرکت نیز برای سرمایه گذاری در پروژه اعلام آمادگی کردند اما متاسفانه با چالش خلع ید شهرداری از پروژه مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردن پساب به خارج شهر و بازگرداندن آن ملانصرالدینی ست

بردن پساب به خارج شهر و بازگرداندن آن ملانصرالدینی ست