مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-17پزشكي

بهبود وضعیت تامین داروهای آنتی بیوتیک در مازندران


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره وضعیت کمبود دارو در استان اظهار کرد: مشکل تامین داروهای آنتی بیوتیک در مازندران تا حدود زیادی برطرف شده است و در تامین کپسول آنتی بیوتیک، - قرص و سوسپانسیون نیز وضعیت بهتری داریم.

ابراهیم صالحی فر در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام خبر فوق، با اشاره به تامین سرم نیز افزود: در بخش بیمارستانی با توجه پرداختی های انجام شده و رایزنی ها تامین سرم ها انجام شده و وضعیت تامین سرم برای بخش خصوصی نیز نسبت به هفته های قبل بهتر شده است .

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پاسخ به این سوال که میزان سهمیه بندی استان ها در تهیه و توزیع دارو چگونه است و با توجه به مسافرخیز بودن استان، سهم مازندران از میزان سهمیه بندی ها چگونه است، خاطرنشان کرد: سهمیه بندی دارو طبق جدول سهمیه ای در حال انجام بوده و با توجه به پیگیری ها از سوی وزارتخانه، سهمیه مازاد در بخش آنتی بیوتیک ها و تامین سرم برای مازندران در نظر گرفته شده و توزیع آن صورت گرفته است.

صالحی فر در رابطه با این موضوع که چرا برخی بیمارستان ها از تامین دارو سرباز می زنند و بیمار را برای تهیه آن به داروخانه های بیرون هدایت می کنند، گفت: برای بیمارستان های دولتی هماهنگی انجام شده و در صورت نبود دارو، خود بیمارستان از طریق داروخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت تامین داروهای آنتی بیوتیک در مازندران

بهبود وضعیت تامین داروهای آنتی بیوتیک در مازندران