مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-17فرهنگي

صدور 596 مجوز انتشار کتاب در یزد طی یکسال اخیر


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: از آبانماه سال گذشته تاکنون برای 596 عنوان کتاب در استان مجوز نشر صادر شده و بخش عمده این کتابها به چاپ رسیده است.

- احسان عابدی جمعه شب در آیین رونمایی از کتاب سفالگران میبد، افزود: در زمینه صدور مجوز انتشار کتاب استان یزد شاهد رشد قابل توجهی بوده است و نویسندگان، مولفان، مترجمان و پژوهشگران استان در حوزه های مختلف در فضایی پویا فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش حوزه فرهنگ در استان بر این است تا کیفیت کتاب هایی که مجوز نشر دریافت می کنند ارتقاء یابد که برای رسیدن به این هدف نشست هایی با ناشران استان برگزار شده و امیدواریم در حوزه کتاب و نشر بتوانیم خدماتی شایانی را به مردم داشته باشیم.

عابدی در ادامه در خصوص کتاب سفال میبد نیز اظهار کرد: این کتاب بعد از چند سال رونمایی و به علاقه مندان حوزه کتاب و نشر معرفی شده است و خلاء چنین اثری در ارتباط با سفالگری میبد به شدت احساس می شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: در این کتاب به هنر و صنعت دیرینه شهرستان کهن و تاریخی میبد و تاریخچه آن پرداخته شده است همچنین با دقت و ظرافت نقش و رنگارها روی سفال ها در آن به تصویر درآمده و مستند شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 596 مجوز انتشار کتاب در یزد طی یکسال اخیر

صدور 596 مجوز انتشار کتاب در یزد طی یکسال اخیر