مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-17سياسي

افزایش مشارکت های مردمی با جریان قراردادن شهروندان در مسائل شهر


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی شهرداری ها به تناسب حال روحی شهروندان گفت: در جریان قرار دادن به موقع شهروندان نسبت به مسائل شهری باعث مشارکت حداکثری ایشان می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همایش نقش مدیریت شهری در ارتقاء ارتباطات اجتماعی و تاب آوری شهروندی با حضور نخبگان و اساتید، مدد کاران اجتماعی، روابط عمومی های مناطق، معاونت ها، سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها و مراکز برگزار شد.

در این همایش محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات با بیان اهداف این همایش گفت: اداره اجتماعی در راستای ارئه الگوی یک مدیر روابط عمومی کنشگرا در بحران و غیربحران اینگونه تعاملات و همکاری ها را چه در داخل و چه خارج شهرداری برگزار می کند و امید دارد نقش مهم روابط عمومی در تاب آوری شهروندان بتواند جامعه ای پویا داشته باشد.

  در ادامه احمدی صدر با اشاره به اهمیت تاب آوری شهروندان و تاثیر آن در جریان زندگی اجتماعی خاطر نشان کرد: اقداماتی که بتواند مارا در جهت خدمت به شهروندان نزدیک کند حتما مقدس و در آرامش شهر موثر خواهد بود.

  طی این همایش پنل تخصصی با محوریت تاب آوری اجتماعی، نقش روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی در کاهش مخاطرات ناشی از نگرانی های شهروندان در بحران ها، کاهش آسیب های اجتماعی و اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت های مردمی با جریان قراردادن شهروندان در مسائل شهر

افزایش مشارکت های مردمی با جریان قراردادن شهروندان در مسائل شهر