افزایش مشارکت های مردمی با جریان قراردادن شهروندان در مسائل شهررییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی شهرداری ها به تناسب حال روحی شهروندان گفت: در جریان قرار دادن به موقع شهروندان نسبت به مسائل شهری باعث مشارکت حداکثری ایشان می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همایش نقش مدیریت شهری در ارتقاء ارتباطات اجتماعی و تاب آوری شهروندی با حضور نخبگان و اساتید، مدد کاران اجتماعی، روابط عمومی های مناطق، معاونت ها، سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها و مراکز برگزار شد. در این همایش محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات با بیان اهداف این همایش گفت: اداره اجتماعی در راستای ارئه الگوی یک مدیر روابط عمومی کنشگرا در بحران و غیربحران اینگونه تعاملات و همکاری ها را چه در داخل و چه خارج شهرداری برگزار می کند و امید دارد نقش مهم روابط عمومی در تاب آوری شهروندان بتواند جامعه ای پویا داشته باشد. در ادامه احمدی صدر با اشاره به اهمیت تاب آوری شهروندان و تاثیر آن در جریان زندگی اجتماعی خاطر نشان کرد: اقداماتی که بتواند مارا در جهت خدمت به شهروندان نزدیک کند حتما مقدس و در آرامش شهر موثر خواهد بود. طی این همایش پنل تخصصی با محوریت تاب آوری اجتماعی، نقش روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی در کاهش مخاطرات ناشی از نگرانی های شهروندان در بحران ها، کاهش آسیب های اجتماعی و اقدامات برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |