مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-17ورزشي

هشدار سازمان لیگ بسکتبال به تیم ها و امتناع آنها از انجام بازی


سازمان لیگ بسکتبال تاکید دارد که برابر قوانین فیبا، تیم های شرکت کننده در لیگ برتر در صورت متحمل شدن دو باخت فنی، از جدول رقابت ها حذف می شوند.

- نصرالله جعفریان رییس سازمان لیگ بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تیم توفارقان آذرشهر پنجشنبه گذشته از حضور در محل برگزاری دیدار با شهرداری گرگان امتناع کرد، گفت: این در حالی بود که همه شرایط برای انجام بازی مهیا بود، مربیان و بازیکنان تیم شهرداری گرگان که میزبان بودند در سالن حضور داشتند و داوران و ناظر بازی هم حاضر بود، راس ساعت مقرر سوت زده شد و 15 دقیقه هم منتظر بودیم، بعد از آن به دلیل غیبت توفارقان باخت فنی را برای این تیم اعلام کردیم.

وی با یادآوری اینکه پیش از این تیم صنایع هرمزگان به دلیل مشابه یعنی امتناع از حضور در محل مسابقه متحمل باخت فنی شده بود، تصریح کرد: برابر قوانین فیبا، تیم های شرکت کننده در مسابقات در صورت متحمل شدن دو باخت فنی از جدول کنار گذاشته می شوند.

بنابراین تمام تیم های لیگ برتر و به خصوص توفارقان و صنایع هرمزگان باید به این مسئله توجه داشته باشند و به هر دلیلی از انجام بازی خودداری نکنند.

رییس سازمان لیگ بسکتبال در مورد دلیل امتناع توفارقان از سفر به گرگان و رقابت با شهرداری گرگان گفت: این طور که به ما اطلاع رسانی شده مسئولان تیم نتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان لیگ بسکتبال به تیم ها و امتناع آنها از انجام بازی

هشدار سازمان لیگ بسکتبال به تیم ها و امتناع آنها از انجام بازی