مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-17اقتصادي

افزایش قیمت برخی میوه ها در آستانه شب یلدا


رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد با اشاره به این که کمبودی به لحاظ تامین میوه شب یلدا در یزد نداریم، از افزایش قیمت برخی میوه‎ها در آستانه ی این مناسبت خبر داد.

- حسین مشرف در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که انواع میوه و تره بار به مقدار مورد نیاز در بازار یزد موجود است و کمبودی از این حیث برای شب یلدا نداریم، گفت: البته در این هفته با توجه به افزایش صادرات پیاز و کاهش واردات موز، کاهش عرضه این محصولات در بازار و افزایش قیمت را شاهدیم.

وی گفت: هرچند قیمت برخی میوه های شب یلدا مانند هندوانه و انار در هفته گذشته پایین بوده ولی با نزدیک تر شدن به شب یلدا و افزایش تقاضا در این حوزه، نرخ این دو میوه نیز افزایش یافته است ولی تقریباً تا شب یلدا دیگر افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

به گفته ی مشرف، هم اکنون قیمت هرکیلوگرم هندوانه در میادین میوه و تره بار یزد بین 2000 تا 6000 تومان و انار از 7000 تا 23 هزار تومان است.

وی نرخ هر کیلوگرم خیار سبز را از 8000 تا 18500 تومان، گوجه فرنگی از 4000 تا 9000 تومان و هر کیلو پیاز را نیز از 14 تا 16 هزار تومان ذکر کرد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد در پایان یاداور شد: قیمت های ذکر شده مربوط به میادین میوه است و در مغازه های سطح شهر با حداکثر 30 درصد افزایش اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت برخی میوه ها در آستانه شب یلدا

افزایش قیمت برخی میوه ها در آستانه شب یلدا