مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-17اجتماعي

ارتقای کیفیت آموزشی در گرو تلاش تمامی نهادهای فرابخشی است


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی با همراهی نهادهای فرابخشی و خیرین آموزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود مشکی صبح شنبه در همایش مشاوره کنکور در خلخال اظهار کرد: تغییرات کنکور امسال و تأثیر قطعی 40 درصد دروس امتحانات نهایی در قبولی آزمون سراسری در اردبیل نیز مورد توجه جدی است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای رتبه کنکور اردبیل جزو برنامه ریزی های اصلی آموزش و پرورش استان اردبیل است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این آزمون 11 دوره سوالات امتحانات نهایی ضروری است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل برنامه ریزی برای نحوه مطالعه، روش های تست زنی و ضرایب دروس عمومی و اختصاصی را یادآور شد و بیان کرد: 17 برنامه منظم و عملیاتی در حوزه معاونت متوسطه استان اردبیل تدوین شده است که در راستای ارتقای رتبه کنکور اردبیل کاربردی و مهم است.

مشکی توسعه متوازن رشته ها و هدایت تحصیلی را جزو اصلی این برنامه ها دانست و افزود: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی های مناسب جایگاه کنکور اردبیل را در کشور بهبود بخشیم.

وی با تاکید بر اجرای طرح توازن رشته های تحصیلی در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان گفت: افزایش آمار دانش آموزان مشغول تحصیل خلخال در رشته علوم انسانی با توجه به مشکل اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت آموزشی در گرو تلاش تمامی نهادهای فرابخشی است

ارتقای کیفیت آموزشی در گرو تلاش تمامی نهادهای فرابخشی است