مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-17اقتصادي

سرای محله انجیراب گرگان سال آینده به بهره برداری می رسد


احداث سرای محله انجیراب گرگان با مدتی وقفه دوباره آغاز شده و سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان مهدی ملک در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محله انجیراب و پروژه های آن اظهار کرد: محله انجیراب گرگان از مناطق کم برخوردار بوده و خوشبختانه در دولت سیزدهم با کار جهادی و میدانی شاهد تغییرات و تحول خوبی در این محله هستیم.

وی تصریح کرد: سرای محله این منطقه با زیربنای 700 مترمربع و دارای سه طبقه دارای پیشرفت فیزیکی خوبی بوده و تلاش داریم تا سال آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون برای این پروژه 3 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: این پروژه به منظور فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و غیره برای  هفت هزار جمعیت این محله کم برخوردار استفاده خواهد شد.

ملک گفت: همچنین پروژه های آسفالت معابر شهری استان گلستان در 15 شهر گلستان با اعتبار 203 میلیارد ریال و با صرف قیر به میزان دو هزارو 132 تن از محل اعتبارات شرکت بازافرینی شهری ایران به صورت متمرکز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه، استاندار و هیات همراه، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، شهردار گرگان بصورت متمرکز در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای محله انجیراب گرگان سال آینده به بهره برداری می رسد

سرای محله انجیراب گرگان سال آینده به بهره برداری می رسد