مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-17سياسي

اصول لیبرالیسم چگونه آمریکا را به سوی حماقت بیشتر سوق می دهند؟


ستون نویس برجسته فارن پالیسی استدلال می کند که اصرار دولت آمریکا بر پیاده سازی اصول لیبرالیسم، موجب می شود هیچ گاه از اشتباهاتش در عرصه بین المللی درس نگیرد و «مجبور» به تکرار خطاها شود.

- ستون نویس برجسته فارن پالیسی استدلال می کند که اصرار دولت آمریکا بر پیاده سازی اصول لیبرالیسم، موجب می شود هیچ گاه از اشتباهاتش در عرصه بین المللی درس نگیرد و مجبور به تکرار خطاها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، استفان ام.

والت ، ستون نویس نشریه فارن پالسی و رابرت و رنه بلفر ، استاد روابط بین الملل دانشگاه هاروارد با انتشار مقاله ای در فارن پالیسی با طرح موضوعات مختلف استدلال می کنند آمریکا اگر هم می خواست، نمی توانست از احمق بودن دست بردارد! ترجمه متن این مقاله در ادامه می آید: مدافعان رهبری جهانی ایالات متحده آمریکا گاهی اذعان می کنند که واشنگتن بیش از اندازه خود را گسترش داده، سیاست های احمقانه ای را دنبال کرده، در دستیابی به اهداف سیاست خارجی اعلام شده خود ناکام بوده و اصول سیاسی اعلام شده اش را زیر پا گذاشته است.

آنها چنین اقداماتی را انحرافات تأسف بار می دانند و معتقدند که ایالات متحده آمریکا از این اشتباهات درس خواهد گرفت و در آینده عاقلانه تر عمل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول لیبرالیسم چگونه آمریکا را به سوی حماقت بیشتر سوق می دهند؟

اصول لیبرالیسم چگونه آمریکا را به سوی حماقت بیشتر سوق می دهند؟