مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-17اقتصادي

تولید دستگاه برش ایران ساخت با قیمتی کمتر از نمونه خارجی


دستگاه برش اره نواری به کمک قطعه قطعه کردن قطعات سخت در صنایع آمده که تقریبا نیمی از قیمت نمونه خارجی قیمت دارد اما از کیفیت و کارآیی به مراتب بالاتری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دستگاه برش اره نواری به کمک قطعه قطعه کردن قطعات سخت در صنایع آمده است.

حمیدرضا تقی زاده خطیر، عضو هیات مدیره شرکت خطیر ماشین با اشاره به این که دستگاه برش اره نواری تقریبا در تمامی صنایع به کار می رود، گفت: دستگاه های اره نواری با قابلیت و کیفیت بالا جهت برش دقیق و آسان برای انواع فلزات سنگین همچون مس، آهن، آلومینیوم، انواع پروفیل ها و با توجه به انتخاب تیغه مربوطه مناسب است.

استفاده از سیستم برش در کارگاه سیستم برش اره نواری از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز در انجام کارهای کارگاهی و صنعت های کوچک است که در گروه برش های سرد قرار داده می شود و می توان گفت به علت راحتی که در این دستگاه در زمان کار وجود دارد و همچنین داشتن سرعت بالا در انجام برش ها از پر استفاده ترین دستگاه هایی است که جهت ایجاد برش در انواع مصالح به کار برده می شود.

در شرایطی چون شکستن و یا در رفتن تیغه می بایست نکاتی در نظر گرفته شود، که در ساخت و تولید این نوع اره این مورد به خوبی رعایت شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دستگاه برش ایران ساخت با قیمتی کمتر از نمونه خارجی

تولید دستگاه برش ایران ساخت با قیمتی کمتر از نمونه خارجی