مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-17اقتصادي

ابرقهرمان دنیای کمیک!


وقتی ترامپ در شبکه اجتماعی اش یک مجموعه «کارت تجارت دیجیتال رسمی دونالد ترامپ» را با تصویری از خود در لباس ابرقهرمانی همراه با شنل و کمربندی با نوشته «قهرمان ترامپ» با قیمت 99 دلار معرفی کرد، - وقتی ترامپ در شبکه اجتماعی اش یک مجموعه کارت تجارت دیجیتال رسمی دونالد ترامپ را با تصویری از خود در لباس ابرقهرمانی همراه با شنل و کمربندی با نوشته قهرمان ترامپ با قیمت 99 دلار معرفی کرد، وارد دنیای کمیک های تمسخرآمیز اینترنتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته گاردین، جان کریاکو، افشاگر سیا که تبدیل به نویسنده شده، درباره این اقدام دونالد ترامپ نوشت: درست زمانی که فکر می کردید این جنایتکار نمی تواند خود را بیش از آنچه بوده تحقیر کند، یک چیزی می آید، و این چیز همان اعلامیه بزرگ او بود.

روز چهارشنبه، ترامپ از پلتفرم رسانه اجتماعی تروث سوشال خود - که پس از اخراج وی از توییتر ایجاد شد - برای انتشار یک فیلم تبلیغاتی کوتاه در مورد حضورش در انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا بهره برد.

او اعلام کرده بود که یک اعلام بزرگ در راه است و همه منتظر بودند که این اعلام بزرگ مربوط به رقابت در میان جمهوری خواهان مجلس نمایندگان برای ریاست بر این مجلس یا کمپین عمدتا غیرفعال ترامپ برای ریاست جمهوری 2024 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرقهرمان دنیای کمیک!

ابرقهرمان دنیای کمیک!