مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-17اقتصادي

افزایش 15 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه و احتمال محدودیت بیشتر برای صنایع


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش حدود 15 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته یاد کرد و درباره احتمال اعمال محدودیت بیشتر برای برخی صنایع پُرمصرف هشدار داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش حدود 15 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته یاد کرد و درباره احتمال اعمال محدودیت بیشتر برای برخی صنایع پُرمصرف هشدار داد.

ناصر حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش مصرف گاز در کشور و به تبع آن استان کرمانشاه، گفت: همین افزایش باعث شده به صورت سراسری دستورالعمل هایی برای محدودیت گاز برخی صنایع اعمال شود.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش مصرف گاز داریم، یادآور شد: این در حالیست که تعداد مشترکین ما نسبت به سال گذشته تنها سه درصد بیشتر شده است.

به گفته سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، در حال حاضر میزان مصرف روزانه گاز در کرمانشاه حتی با احتساب محدودیت گازی که برای صنایع بزرگ در نظر گرفته شده، 15 میلیون مترمکعب است.

حسینی با اشاره به الزام تامین گازی که برای نیروگاه های استان خصوصا نیروگاه بیستون وجود دارد تا شاهد قطع برق نباشیم، عنوان کرد: از همین رو ناگزیر خواهیم بود برای برخی صنایع پرمصرف دیگر استان محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه و احتمال محدودیت بیشتر برای صنایع

افزایش 15 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه و احتمال محدودیت بیشتر برای صنایع