مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-17سياسي

فریب شبکه های مجازی و تبلیغات دشمن را نخورید


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اتفاقات اخیر بزرگ ترین جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اتفاقات اخیر بزرگ ترین جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

سردار جهانبخش کرمی صبح امروز (26 آذرماه) در آیین پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر با بیان روایتی از هدایت امت توسط پیامبر اسلام، اظهار کرد: در جنگ احزاب همه کفار به صحنه آمدند و با هر چه در توان داشتند به جنگ برخاستند و با سلاح فتنه انگیزی و ایجاد شرایط سخت پیامبر و یارانش را محاصره کردند؛ لذا تا به امروز فتنه انگیزی دشمنان تمام نشده است.

وی با بیان اینکه آن دوران، شمشیر سرنوشت ساز بود و اگر مجاهدت و ایستادگی پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) نبود ردی از اسلام باقی نمی ماند، افزود: رشادت سربازان اسلام از گذشته تا به امروز را دیده ایم و همین موضوع حافظ اسلام بوده است.

کرمی با اشاره به اینکه در جنگ صفین دشمنان از ابراز فریب استفاده کردند، ادامه داد: برخی ها امام علی (ع) که قرآن ناطق بود را تنها گذاشتند و به عمل عمروعاص (قرآن بر سر نیزه کردن) فریب خوردند.

این مسئول، نبود بصیرت را عامل فریب دانست و اضافه کرد: جنگ عاشورا نیز مقابله همه کفر در برابر حق بود؛ اگر چه سران فتنه دیده و شنیده بودند که پیامبر بارها اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب شبکه های مجازی و تبلیغات دشمن را نخورید

فریب شبکه های مجازی و تبلیغات دشمن را نخورید