مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-17پزشكي

بیمارستان جدیدالاحداث تویسرکان نیازمند کمک مسئولان و خیرین


همدان_مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان گفت: بیمارستان جدیدالاحداث سردار سلیمانی تویسرکان برای مجهز شدن، رفعدمشکلات اجرایی و کمبود فضای فیزیکی کمک مسئولین و خیرین را می طلبد.

- محمد ربیع یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: خدمات سلامت نه به صورت یکسان بلکه به صورت مناسب باید در اختیار مردم قرار گیرد و خدمات در مناطق کم برخوردار باید بیشتر باشد.

وی افزود: سلامت در کشور ایران نسبت به کشورهای خاورمیانه بسیار پیشرو است.

یگانه در ادامه از چالش های بیمارستان جدید الاحداث این شهرستان نام برد و متذکر شد: کمبود تجهیزات، مشکلات اجرایی و کمبود فضای فیزیکی ازجمله چالش های موجود در این شهرستان است و طبق برآورد اولیه مبلغی بالغ بر 380 میلیارد تومان برای تجهیز این امکانات وجود دارد که در اینجا کمک های خاص مسئولین و خیرین را می طلبد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان تشریح کرد: عدم وجود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان سردار سلیمانی یک چالش جدی برای بیمارانی است که به این بیمارستان مراجعه می کنند و مجبور خواهند بود برای انجام سی تی اسکن یک یا چند بار بین دو بیمارستان سردار و بیمارستان ولیعصر رفت و آمد کنند و این جابجایی ها برای بیماران هزینه، از بین بردن وقت و نارضایتی بیمار و همراه بیمار را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان جدیدالاحداث تویسرکان نیازمند کمک مسئولان و خیرین

بیمارستان جدیدالاحداث تویسرکان نیازمند کمک مسئولان و خیرین