مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-17سياسي

برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کنند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تعارفی با مدیران ندارم و مطمئنا برخی از این مدیران این استان با توجه به ضعف کاری تغییر خواهند کرد.

- سید علی احمدزاده روز شنبه 26 آذر ماه 1401 در نشست شورای اداری استان گفت: مدیران مراقب مصاحبه های صد و نقیض خود باشند چرا که این گونه مصاحبه ها مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی اظهارکرد: یک مدیر به چه حقی پروژه ای را که 10 هزار میلیارد تومان طی 27 سال برای آن هزینه شده است را زیر سوال می برد؟ قرار نیست با یک مصاحبه اشتباه همه تلاش ها زیر سوال برود! مدیر باید پاسخگو باشد که چرا گفته اجازه بهره برداری از جاده پاتاوه به دهدشت را نمی دهیم؟! استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مورد سد چم شیر تنها شرکت آب منطقه باید پاسخگو باشد و هیچ کس حق سنگ اندازی در پروژه مهم و توسعه محوری که قرار است با دستان رییس جمهور آب گیری آن اعلام شود را ندارد و بدون دلیل زیر سوال ببرد.

احمدزاده تصریح کرد: این مصاحبه های بی ربط و ناامید کننده برخی افراد باعث می شود که عده ای سوء استفاده کرده و ناامیدی در استان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در خصوص اعتبارات نفت چه کسی گفته که این اعتبارات برگشت خورده؟ این اعتبارات ابلاغ شده هنوز وقت دارند و مدیران باید پیگیری کنند و آن ها را جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کنند

برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کنند