مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-17ورزشي

مشکلات ریز و درشت تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال


رییس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی مشکلات ریز و درشت تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر به عنوان تنها تیم آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با بیان اینکه تیم توفارقان تنها نماینده استان و شمالغرب کشور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال می باشد، افزود: تیم توفارقان پس از راهیابی به لیگ برتر و ادامه مسابقات کم کم با مشکلات مالی روبرو شد و در هفته های اخیر این مشکلات به اوج خود رسید و علی رغم پیگیری برای حضور در هفته سوم دور برگشت مقابل تیم شهرداری گرگان با اداره کل ورزش و مسئولین استانی راه به جایی نبرد.

رییس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی عنوان داشت: چهارشنبه هفته گذشته منتظر بودیم تا از سوی باشگاه خبر خوشی داده شود که متاسفانه این اتفاق نیافتاد و در مسابقه با نماینده گرگان به میدان نرفت.

گوهرخانی با اشاره به اینکه امکان فرستادن تیم با اتوبوس به مسابقه بوده ولی مشکل باید اساسی حل شود، یادآور شد: طبق قانون هیات های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان ها نمی توانند به باشگاه های ورزشی در امر مالی کمک کنند ولی با مساعدت حبیب ستوده نژاد مدیرکل اداره ورزش استان سالن پورشریفی تبریز رایگان در اختیار تیم توفارقان آذرشهر برای تمرینات و مسابقات این تیم گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ریز و درشت تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال

مشکلات ریز و درشت تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال