مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-17ورزشي

دستگاه های اجرایی لرستان باید درصدی از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند


دستگاه های اجرایی استان براساس قانون باید درصدی از اعتبارات خود را به امر ورزش اختصاص دهند .

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: دستگاه های اجرایی استان براساس قانون باید درصدی از اعتبارات خود را به امر ورزش اختصاص دهند .

دکتر فرهاد زیویار امروز 26 آذر ماه در مراسم تقدیر از قهرمانان ملی استان که در دفتر استاندار لرستان برگزار شد، اظهار کرد: این استان ظرفیت های بسیاری دارد و البته مشکلات آن نیز کم نیست و مقاماتی که ورزشکاران لرستانی در میادین مختلف کسب می کند شایسته تقدیر وحمایت ویژه مسئولان است.

وی ادامه داد: ورزشکارانی همچون حامد امیری و قاسم نوری زاده در میادین مختلف بین المللی با افتخار آفرینی پرچم و نام ایران و لرستان را در میادین جهانی ورزشی به اهتزازدرآوردند.

استاندار لرستان گفت: کار بزرگ ورزشکارانی همچون قاسم نوری زاده که علیرغم اینکه می توانست به بهترین مدال در مسابقات مختلف جهانی کسب کند ولی در برابر ورزشکار رژیم اشتغالگر قدس حاضر به مسابقه نشد به تعبیری هیچ نرخ و قیمتی ندارد و این حرکت پهلوانانه شایسته بهترین تقدیرهاست که با هماهنگی های صورت گرفته انجام می شود.

زیویار افزود: دوران قهرمانی همچون دوران مدیریتی به سرعت برق و باد می گذرد و آنچه در این دوران قهرمانی و مدیریت های استانی پایدار می ماند منزلت و شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی لرستان باید درصدی از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند

دستگاه های اجرایی لرستان باید درصدی از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند