مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-17اجتماعي

بهسازی و مرمت 185 کیلومتر از راه های روستایی استان اردبیل در سال جاری


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال جاری 185 کیلومتر از راه های روستایی در استان اردبیل بهسازی و مرمت شده است، - ایسنا/اردبیل معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال جاری 185 کیلومتر از راه های روستایی در استان اردبیل بهسازی و مرمت شده است، گفت: از این مقدار 120 کیلومتر آسفالت و مابقی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی آسفالت می شود.

منصور نجف قلی زاده 26 آذر از آسفالت 120 کیلومتر از راه های روستایی در نقاط مختلف این استان خبر داد و افزود: اقدامات انجام شده در بخش راه های روستایی استان اردبیل در سال جاری به اندازه مجموع اقدامات پنج سال گذشته است.

به گفته معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل برای بهسازی، مرمت و آسفالت 185 کیلومتر راه روستایی در مجموع 380 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است به طوری که علاوه بر این امسال 34 کیلومتر راه روستایی جدید با اعتبار بیش از 700 میلیارد ریال در استان اردبیل احداث شده است.

نجف قلیزاده اضافه کرد از ابتدای سال جاری تاکنون برای بهسازی، مرمت، آسفالت و احداث راه روستایی جدید در استان اردبیل در مجموع بیش از چهار هزار و 500 میلیارد ریال هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و مرمت 185 کیلومتر از راه های روستایی استان اردبیل در سال جاری

بهسازی و مرمت 185 کیلومتر از راه های روستایی استان اردبیل در سال جاری