مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-17اجتماعي

باید کودکان را از دوره کودکستان با هویت ایرانی اسلامی آشنا کنیم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید کودکان را از دوره کودکستان با هویت ایرانی اسلامی آشنا کنیم.

- باید کودکان را از دوره "کودکستان " با هویت ایرانی اسلامی آشنا کنیم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید کودکان را از دوره کودکستان با هویت ایرانی اسلامی آشنا کنیم.

سلمان محمدی، امروز(26 آذر) در همایش موسسان، مدیران و مربیان کودکستان های نواحی سه گانه کرمانشاه با بیان اینکه برنامه کودکستان ها باید همگام با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در راستای تعلیم و تربیت اسلامی کودکان باشد، گفت: باید از کودکستان ها کودکان را با هویت ایرانی اسلامی آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه های کودکستان ها باید بر اساس محتوای سازمان تعلیم و تربیت باشد، گفت: نگاه یکپارچه به تعلیم و تربیت در تمامی دوران تحصیل فرد از دوره قبل از آموزش رسمی در کودکستان گرفته تا آموزش رسمی در مدرسه و پس از آن در دانشگاه، منجر به پرورش افراد در تراز انقلاب اسلامی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه با دوری از بخشی نگری و جزیره ای عمل کردن می توانیم افرادی مومن و متعهد تربیت کنیم، ادامه داد: باید نسل جوان و آینده ساز کشور را بر مبنای اصول اسلامی پرورش داده و افرادی با روحیه استکبارستیزی تربیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کودکان را از دوره کودکستان با هویت ایرانی اسلامی آشنا کنیم

باید کودکان را از دوره کودکستان با هویت ایرانی اسلامی آشنا کنیم