مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-17سياسي

لزوم توجه خیرین به حمایت از کمپ ماده 16 در قزوین


با توجه به رویکرد مردمی سازی دولت، کمک خیرین و جهادگران در مدیریت کمپ ماده 16 حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی علایی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که پیش از ظهر شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: حدود یک سال است که به منظور برخورد با معتادین متجاهر کمپ ماده 16 با همکاری اعضای شورا به خصوص نیروی انتظامی، هلال احمر، بهزیستی و دستگاه قضا در استان قزوین دایر شده است.

استاندار قزوین با بیان این موضوع که دایر شدن کمپ ماده 16 اولویت استان بوده و بهبود کیفیت خدمات در این کم در درجه دوم توجه قرار دارد ابراز کرد: ما از بهبود کیفیت خدمات و حل تنگناهای این کمپ غافل نیستیم و تلاش می کنیم با همفکری و به کارگیری قانون نواقص مو وجود را رفع نماییم.

این مسئول گفت امروز حدود 200 تا 300 نفر از معتادین متجاهر که علاوه بر آسیب های اجتماعی و امنیتی چهره شهر را هم کدر می کردند در این کمپ حضور دارند و خوشحالیم که موفق شدیم این خدمت را انجام و به مردم تقدیم کنیم.

وی بیان کرد: هزینه های کمپ ماده 16 باید از محل پرداخت شهرداری ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تأمین گردد همچنین در این زمینه می توان از محل توجه خیرین هم بهره برد و ما می توانیم در این زمینه جزو اولین استان هایی باشیم که مساعدت خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه خیرین به حمایت از کمپ ماده 16 در قزوین

لزوم توجه خیرین به حمایت از کمپ ماده 16 در قزوین