مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-17ورزشي

سوت از سرگیری رقابت های لیگ برتر والیبال با حضور دو نماینده یزد


دور برگشت بازیهای سی و ششمین دوره لیگ برتر والیبال از فردا آغاز می‎شود که تیم های والیبال شهداب یزد و ایفاسرام اردکان دو نماینده استان به مصاف تیمهایی از آمل و سیرجان می روند.

- ایسنا/یزد دور برگشت بازیهای سی و ششمین دوره لیگ برتر والیبال از فردا آغاز می‎شود که تیم های والیبال شهداب یزد و ایفاسرام اردکان دو نماینده استان به مصاف تیمهایی از آمل و سیرجان می روند.

سوت آغاز دور برگشت سی و ششمین دوره لیگ برتر والیبال ایران از ساعت 16 فردا یکشنبه 27 آذرماه با برگزاری هفت دیدار زده خواهد شد که در حساس ترین دیدار های این هفته تیم صدر نشین و بدون شکست لبنیات هراز آمل در خانه میزبان قهرمان فصل گذشته و مدعی قهرمانی این فصل یعنی شاگردان محمد رضا تندروان در تیم شهداب یزد است.

سروقامتان شهداب که روند رو به رشدی را با تبدیل بازی های باخته به برده در ست های حساس بازی طی کرده اند، هم اکنون با هفت برد و سه باخت و با کسب 18 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و برای هشتمین برد و صعود به رتبه دوم جدول در مقابل تیم بدون شکست لیگ یعنی هراز آمل که با 10 برد و 28 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، صف آرایی می کنند.

در ادامه مسابقات مهم این هفته، دیگر نماینده استان یزد در لیگ برتر والیبال مردان ایران یعنی ایفاسرام اردکان در سالن آیت الله خاتمی این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت از سرگیری رقابت های لیگ برتر والیبال با حضور دو نماینده یزد

سوت از سرگیری رقابت های لیگ برتر والیبال با حضور دو نماینده یزد