مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-17سياسي

خلف وعده شهرداری ها در پرداخت مطالبات کمپ ماده 16 استان قزوین


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت:در 9 ماه گذشته شهرداری های استان قزوین تنها به 40 درصد از وظایف مالی خود در برابر کمپ ماده 16 عمل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسینی در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان که صبح شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توجه به نیاز استان و لزوم هماهنگی سازمان های تصمیم گیری در خصوص جلوگیری از شیوع اعتیاد به مواد مخدر، چهارمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال جاری برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: در استان قزوین 17 کمپ خصوصی درمان اعتیاد طبق ماده 15 و یک کمپ ماده 16 فعالیت می کند.

این مسئول عنوان کرد: همکاری عمومی در جهت جلوگیری از شیوع مصرف مواد مخدر یکی از راهکارهای جدید برای جلوگیری از این امر است لذا برای کمک به درمان معتادین طی یک ماه آینده مجمع خیرین یاریگران زندگی در استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از طرفی به منظور جلوگیری از شیوع اعتیاد به مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد، دستگاه های دولتی وظیفه دارند یک درصد از اعتبارات هزینه ای خود را به مسائل اجتماعی اختصاص دهند و پرداخت این هزینه به صداوسیما در جهت ساخت برنامه های پیشگیرانه از مصادیق هزینه این مسئله است که شورا پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلف وعده شهرداری ها در پرداخت مطالبات کمپ ماده 16 استان قزوین

خلف وعده شهرداری ها در پرداخت مطالبات کمپ ماده 16 استان قزوین