مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-17اجتماعي

پژوهشگران برترمرکزتحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تقدیر شدند


پژوهشگران و محققان برتر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان در سال 1401 تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش، مراسم تجلیل از پژوهشگران و محققان برتر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان با حضور معاون پژوهش، معاون برنامه ریزی، معاون آموزش، مسئولان بخش ها، پردیس و ایستگاه های تحقیقاتی، پژوهشگران و محققان در محل سالن جلسات مرکز برگزار شد.

معاون پژوهش، فنآوری و انتقال یافته های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گزارشی کوتاه از بخش های تحقیقاتی، ایستگاه های و پردیس های الیگودرز و بروجرد به تفکیک ارائه کرد.

ویسکرمی همچنین تصریح کرد: بومی سازی فناوری های جدید مانند تکنولوژی بذر، بازبینی فعالیت های پژوهشی، توسعه بحث انتقال یافته ها، کار بر روی الگوهای کشت جدید، تعامل با دانشگاه ها و رفتن به سمت آموزش های کاربردی مزرعه ای و بهره برداران از اولویت های کار این مرکز است.

وی با بیان اینکه یکی از مراکزی که به توسعه بخش کشاورزی استان کمک کرده مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش و منابع طبیعی است، اظهار داشت: این مرکز در راستای پژوهش و آموزش کارشناسان، بهره برداران و اجرای طرح های تحقیقاتی، علمی، فناوری و نوآوری دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران برترمرکزتحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تقدیر شدند

پژوهشگران برترمرکزتحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تقدیر شدند